onsdag 28 maj 2008


Onsdagkväll....började dagen med frukost hos Simone sen som vanligt for jag till jobbet av nån konstig anledning är jag alltid sen på morgonen...Fick lite nya namnartiklar vi ska ha i butiken så vi fick börja att möblera om...men nu måste jag säga att det va länge sen vi släpa runt med grejerna....ett tag skulle det möbleras om hela tiden vilket dom som jobbar hos mej tycker är mindre kul....tror jag:)
Kl 2 kom Agneta då va det skiftbyte o bollandes med var vi skulle ha grejerna stå...alltid lika svårt så nu fick det stå tills imorgon...Imorgon ska vi jobba båda två eftersom det är shoppingkväll o grejer o så skulle vi få varor imorgon..hoppas på mycket folk...
Köpte med mej några sååå fina pelargoner hem som jag har grejat med nu ikväll...Malin o barna har varit här ikväll o hälsat på o så åkte vi till mc o åt kvällsmat snackade skit o barna lekte..På tur för omålning står utemöblerna till helgen nu går det av bara farten...Kram o Godnatt..

1 kommentar:

Anonym sa...

Oj så härliga pelargoner.Fina bilder du visar är här o kollar titt som tätt.Varma Kramar Emma