söndag 1 juni 2008




Söndagkväll...ja i helgen har det inte hänt så mycket har mest bara jobbat...I torsdags träffa jag Malin en sväng vi va på sveas o lunchade i solen...mysigt..På kvällen va jag på föräldrar möte om förskolan o sen till jobbet o jobba till 22..Det va inte så mycket folk som jag hade hoppats på o vi som hade så bra erbjudanden...men det har plockat på i helgen...Folk vill väl mest va ute i solen nu när det är så fint...vem vill inte det...jag längtar till på tisdag då ska jag sola hela dan om det nu blir nån sol...Men helgen har gått fort o det har varit kul att jobba har varit inne flera stycken som man känner så man har fått snacka lite skit...det är alltid kul med lite sällskap...nej nu ska jag vattna mina blommor o sen är det sängen..Kram o Godnatt...

1 kommentar:

Anonym sa...

Härligt det ser ut väldigt mycket fina saker som jag skulle vilja ha.
Får nog ta ett stopp när jag åker uppåt igen. Hälsningar Anna