lördag 28 juni 2008

Solen skiner alltid i Karlstad...

I fredags va det dags att åka till Karlstad...har varit på väg dit länge nu o skulle kolla på en butik dom har där men det har aldrig blivit av...Kom ju bara på en sån bra grej att på fredag fick det bli då kunde jag få flera roliga saker gjorda där....
Åkte hemifrån vid 3 tiden o gick o strosa lite på på stan där....väldigt mysigt o massa kul att titta på....vet inte vad det är med mej men jag dras till mycket skoaffärer nuförtiden....tror jag va inne i varenda en...fick ett samtal från Bäcklin att hon började bli färdig där hemma o vi skulle ses på Bergvik...möttes där o gick o käkade vi hade lite svårt att bestämma va vi skulle ta men vi slog till med...Rapido tror jag det hette...o såå gott det va...kött o kyckling o grejer för bara 70 kr...o vi fick ta sallad också:)...mätta o belåtna o lite avskvallrade for vi in på gina o där skulle det provas linne....vi hittade ett som vi båda gilla o jag fick äran att prova först...ja såg förjävlig ut i det...o när hon fick på sej det va det hur fint som helst...passade jättebra på henne så efter några tubtoppar o grejer så va en dag i Malung räddad....Tittade efter min klänning som jag vill ha på jc men den fanns inte....jag hoppas ju att den kommer på rean tycker 1000 kr är liite dyrt för den....hoppas annars får jag gå naken....
Tiden går fort när man har roligt o nu va det dags för oss att åka upp i skogen på dans Casanovas....o skogen ja det kan man verkligen säga....2 mil upp i ingenstans....Men fram kom vi i tid o det va då vi undra var solen var....Spöregn o där satt vi som första bil på parkeringen....efter lite smink o hårspray så hade det lättat lite....Sen va det bara att ge sej ut på golvet....uppbjudna vart vi o svettiga efter en kvart....ett par fina myggbett i nyllet fick man men vad gör väl det efter en sån toppen kväll....Kvällen gick fort o dom va bra som vanligt.....sen va det bara att bege sej hem på natten...hemma vid fyra lagom trött.....o fasiken vi sakna några kända ansikten ikväll....som vi trodde skulle stå på första parkett men det gick bra en då...*asg*...
Tack Bäcklin för en trevlig dag kväll......det får vi göra om...nej nu ska jag rensa garderoben.....kan behövas....Kram...

1 kommentar:

Sandra sa...

Ja du Sussie...Rensa på du, det kan ju behövas ibland... Inte visste jag att det var inne med rosa och orange(??) Hmmm.... Kram