onsdag 11 juni 2008

Onsdagkväll...I söndgas vart det Kumlasjön hela dagen med Fam Major så skönt va det o med tanke på att det inte har varit så fint sen dess så får man vara glad o dom fina dagarna vi haft...
I måndags jobba jag hela dagen o Tobbe kom hem efter sin fiskesemester så nu är det som vanligt här hemma igen...
I tisdags gjorde jag lite nytta här hemma innan jag o barna va till Simone o åt kvällsmat o sen tog vi lite jordgubbar o grädde la oss i soffan...fick för oss o måla tånaglarna så nu är dom fina också..försökte klå Rasmus o Sanny i guitar hero men det va ju bara o glömma....sen for vi hem till landet o så va det dags att lägga sej för man skulle ju jobba hela dagen idag...
Har i allafall fått hörnskåpet på plats i matrummet så nu går jag o funderar på om jag ska orka måla det vitt eller låta det vara kan inte bestämma mej....får fundera ett tag till tror jag....nej nu dags för sängen....LEDIG imorn...Natti...

Inga kommentarer: