lördag 14 juni 2008


Lördagkväll...I torsdags va jag ledig hela dagen va till revisorn en sväng o fixade naglarna på kvällen..
I fredags jobbade jag hela dagen o Sandra va o hälsade på en sväng...när vi står där i affärn så började det helt plötsligt regna på oss...herregud det regnade verkligen in o vart blött överallt...ringde vaktmästarn o sa som det va o han skulle se vad han kunde göra....han har inte kommit än...hmmm
Ja sa det tur eller kanske synd att det inte kom värsta skyfallet i natt då hade det vart kul o sett hur det såg ut imorse när man kom till jobbet...o det där betalar man skyhög hyra för det är inte klokt jag vet en som kommer ringa o gnälla på måndag..
Idag har dagen gått fort jag jobbade till 6 o sen snabbt hem till fotbollen...så synd att det inte kunde ha blivit oavgjort iallafall...aja bara att ta nya tag o ladda om men spännande va det ju in i det sista...Såg föresten nån tävling där dom utsåg Zlatan som 5 snyggast i fotbollslaget....är han snygg eller...NOT...
Nej nu ska jag se vad jag ska hitta på med mina fina glaspokal jag tagit hem från jobbet...ska se om jag kan hitta nåt att ha i den jag ville bara ha den den va så snygg...
Sa till Agneta också en dag att om hon kom upp i en viss kassa så skulle hon få en o det gjorde hon med råger...kul...undra just vad hon har lagt i sin:)...nej ha en trevlig kväll .....Kram..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tjena. Nu har jag hittat en besöksräknare men jag kan inte få in den på min sida. Är det inte bara att kopiera texten och lägga in det som ett nytt inlägg?

Anonym sa...

tja igen. nu har jag fått till det=) kram