söndag 15 juni 2008

Bjuden på middag.

Idag har det varit en sån där skön slappar dag....satt ute i solen en stund på förmiddagen när den väl titta fram bland molnen...
Vid 2 tiden for vi in till Örebro för att äta på Shanghai hela tjocka släkten...
Tobbes mormor har fyllt år så hon bjöd oss på mat...supergott o jättetrevligt..
På eftermiddagen åkte jag o barna ner till fotbollsplan o skulle hämta Mikaela o Jonna o titta lite när brorsan spela fotboll...haha det är lite kul faktiskt o se när veteranerna spelar fotboll jag tror varenda gubbe har lagt av sej:)nej då dom va allt ganska bra ändå trots att dom förlora...:(åkte hem en sväng till oss o fika lite sen kom han o hämtade dom...nu sitter man här o ska väl försöka hålla sej vaken till nån film...svårt...har väl lyckas kanske 3 gånger i hela mitt liv...men jag gör ett försök...
Idag ringde grannen också o bjöd oss på nån stor fest på midsommardagen kul att det ordnas lite här ute på landet...men jag är ju faktiskt sugen att åka på dans då...vi får se hur det blir men resten av familjen ska dit...nej nu dags för film...Kram..

Inga kommentarer: