tisdag 3 juni 2008

Tisdagkväll..puuh så varmt det har varit idag men skönt o man ska ju inte klaga...Har varit ledig o hade tänkt o varit hemma hela dan o slappat men rastlös som man är så gick det ju inte...Tog en tur till Simone i Kumla o fikade ..tittade på när hon måla lite fönster o tiden gick ..men guuud så röd jag va ikväll solen har tagit som bara den...men skönt har det varit.
Hämtade barna på dagis o fick med mej några kompisar till dom hem så här har det busats o badats hela kvällen...föresten skulle jag bada för första gången idag men badkruka som jag är så kom jag inte i...bara 21 grader i vattnet är för kallt för mej...:)Imorgon bitti ska jag hämta Mikaela som ska prya hos mej under dagen så hoppas att vi får lite att göra...Nej nu ska blommorna vattnas o det tar tid kan jag lova...Kram o Natti...

Inga kommentarer: