onsdag 25 juni 2008

Dagisavslutning


Nu har det redan blivit onsdag herregud va veckorna går fort...I måndags jobbade jag hela dagen...skickade väg ett mess till Sandra att det va väldigt långtråkigt o att hon skulle komma o hälsa på mej...Snäll som hon är så va hon snart där....drack kaffe o prata strunt....det är vi bra på...dagen gick o även Sandra vid 5 tiden...Igår va jag ledig hela dagen det va så skönt så...åkte o hämta Sanny i Kumla så han han fick komma ut o leka med Rasmus hela dagen..På kvällen skulle vi på dagisavslutning o Rasmus hade med sej en sån fin nalle till fröknarna o dom vart så glada så...jag hade även gjort ett fint skåp med alla barn som skulle sluta i som dom kan ha som lite minne på väggen....Men det är allt lite sorgligt så där när dom ska sluta dom fick presenter o glass o vi vuxna grilla korv...mysigt...Idag har jag jobbat halv dag o sen åkte jag till simone o fick lunch vi drack lite kaffe o sen hade jag lovat Sanny o Nicki o spela lite guitar hero med dom...det är riktigt kul det...Imorgon ska det jobbas hela dagen har bytt dag med Agneta så jag kunde va ledig på fredag....Då ska jag ut på lite kul igen...Ska träffa en mysig tjej som jag lärt känna o som jag inte träffar så ofta...vi ska väl hinna fika o kanske gå o kolla i lite affäre o så...Ska allafall bli väldigt trevligt...På kvällen ska vi ut på lite galej o sen blir det till att åka hem på natten o få lite sömn för på lördag morgon börjar Rasmus fotbollsskola....Undrar just hur det går för Tobbe här ute...han har poker ikväll o ska försöka vinna ihop till en ny tatuering...:)...som han så gärna vill ha ja man kan ju alltid hoppas....eller inte...usch o en annan som vill ta bort sina....sånt kladd är inget att hållas med....nej nu ska jag ta o hänga lite tvätt....Kram o Godnatt....

O Simone Tack så mycket för det jag fick....nu ska jag slänga dom du tjatar om...*asg*

1 kommentar:

Anonym sa...

hello! ska du ut på fredagkväll? du har inte glömt att hugo ska sova hos er då?=) kram