lördag 7 juni 2008

Lördagkväll...I onsdags va ju Mikaela med mej på jobbet halva dan...vi hade mycket folk o mycket att göra...efter jobbet va hon med mej till doktorn o kollade blodtrycket o det såg alla tiders ut...trodde det skulle vara bra högt nu igen eftersom jag har slarvat med medicinen...konstigt har käkat samma piller i 4 år nu och glömmer dom ändå titt som tätt...vissa lär sej aldrig tydligen...sen for vi upp o hämta barna på dagis o dom va överlyckliga att deras kusin kom o hämtade dom åkte till Kumla o drack en kopp kaffe o sen hem o tog kväller....
På torsdagen jobbade jag hela dan o sen fick jag o Sandra för oss att vi skulle åka till Jacobs loge o dansa till Blender....hon kom ut vid sju tiden så jag fick fixa mej lite o sen for vi....fick oss ett o annat gott skratt under kvällen o det va en toppen kväll...jag tror nog att dom snart kan bli ett av mina favorit band så bra va dom...
I fredags åkte jag o Simone o barna till marieberg o kollade invigningen av nya delen...det bjöds på 140 meter tårta o barna fick göra egna drakar så det va mycket festligheter på gång....lite synd att vi inte hunnit fått flytta våran butik än nu känns det jätte gammalt o slitet vid oss....aja får hoppas det snart blir bättre...Efter lite shopping o grejer så stack jag o barna till kumlasjön o bada ...träffade brorsan o Jonna där o det vart en varm o skön eftermiddag...
Idag när vi vakna stack vi dit igen o har legat där hela dan...skönt va det o på vägen hem stannade vi hos fam Major o fikade o tiden gick så vi stannade kvar o dom bjöd på pizza också....mätta solbrända o belåtna for vi ut på landet igen o nu sover barna o jag också snart....o imorn ja då är det kumlasjön som gäller igen:)........Kram o Godnatt....

Inga kommentarer: