söndag 25 maj 2008

Söndagmorgon...nu tror jag att jag har fått målar nojja..har gett mej på stora spegeln i hallen också...men jag tror det blir fint..Jobbade i fredags men va tvungen o hämta lite varor så Sandra öppnade på morgonen mycket folk o alla skulle ha mordags presenter...I lördags va jag o barna ute o handla lite va till marieberg köpte skor till Rasmus o lite blommor hem..På eftermiddan åkte vi till Simone o fick lite grillad fläskkarre...mm...Fick för mej att jag vill åka in o dansa på Parken så jag ringde till Farmor o fråga om hon kunde komma o va lite barnvakt...o det kunde hon så vid 9 åkte jag dit träffade Sandra,Cissi,Veronika o Anett där det va Kindbergs som spela o det va riktigt kul..Fick dansa några roliga danser o sen vid 12 åkte jag hem...
Kul o se en del lite på lyset i igår:)...ja herregud va säger man..nej nu dags att göra lite nytta....Kram

Inga kommentarer: