tisdag 13 maj 2008






Tisdagkväll...Ja vi börjar väl med helgen som gått...I lördags va det ju strålande väder så barna bestämde att vi skulle ta fram poolen så efter en mysig frukost så satte det igång...Det tar ganska lång tid för oss att fylla den eftersom vi har egen brunn o det rinner så sakta...Det där skötte dom rätt så bra dom andra så jag kunde lägga mej o sola i dom sköna stolarna vi plockade fram...Dom skulle verkligen behövas måla om så vi får väl se om vi får det gjort i sommar det är mycket man tänker att man ska göra o får hälften gjort....

Ganska tråkigt att sitta still så jag rensade lite ogräs mellan varven...så nu börjar man se rosorna ta form...

På eftermiddan kom Fam Major o hälsa på o vi skulle grilla till kvällen barna ville ju att det skulle bli mycket vatten i poolen så dom kunde bada...men nej det tog lång tid men dom bada ändå o iskallt va det....brrr...Efter mat o lite glass o maränger va det ju dags för körslaget....o kan ni fatta det va bara ja som heja på Brolle....hmm o inte vann han heller...han har nåt den där vet inte vad han är inte just så snygg men nåt är det med karln....lite små sexig kanske...men det är ju Tobbe också*blink* ifall han läser det här...

Skrattade åt Jonna 6 år som jävlas med mej o sa...Heja Cans Brolle suger bajs....

Ja dom är roliga dom små...vi hade allafall en trevlig kväll som vanligt med dom...

Vaknade på söndagen till en lika solig dag...slappade mest sen på kvällen åkte jag o Kricko till Ljungsbro på dans mycket folk o en trevlig kväll....

På måndagen va det dags att jobba igen Sandra kom ut på lite kaffe o jag kunde fixa lite ärenden så hon va kvar hela dan..Missade 2 bussar när hon skulle hem så jag fick skjutsa hem henne nej dags för henne att ta körkort snart tror jag:)

Då har man ju en fylle chaffis också:)Alltid kul med lite sällskap o jag vill aldrig att hon ska åka hem...

Idag har jag varit i Askersund hela dagen o handlat lite till jobbet...lunchade med Katta o Carina på Strandhugget o sen va det dags för gympan...

Idag vart det väldigt långt inlägg men det går av bara farten...nej nu ska jag gå o försöka måla tårna röda så dom blir lite fina...Kram o Godnatt....

Inga kommentarer: