söndag 3 augusti 2008

Bak o Kalas..

Ja då va den här helgen förbi guud så fort det går..i fredags va vi o bada hela dan med Anna o barna...på kvällen vart det lite grillning
I lördags när jag vakna fick jag någe ryck o började storstäda o då menar jag storstäda...har rensat alla skåp i hela huset o alla garderober började i barnas rum o sen vart det alltihop....såå skönt det känns nu o 3 stora sopsäckar står på gården o väntar på sopgubbarna imorgon bitti...alltså jag vet inte vad jag gör men jag samlar på mej så mycket skit o jag undrar var jag får allt ifrån...min garderob ekar nu för jag har slängt ALLT jag inte har haft på mej det senaste halvåret...blir till att handla lite nytt nu inför hösten men det är ju inte direkt så tråkigt heller...:)
Va på kalas i Kumla igår en sväng också...Erik o Simon fyllde år o där bjöds det på sååå god kokos tosca kaka...mmmm det godaste jag ätit på länge ..älskar ju sött o jag tror jag har nog mullat på mej ett par tre kilo i sommar....aja får väl snart börja hålla igen...
Idag har jag inte gjort så mycket mer än städat spelat några omgångar yatzy med barna...o så nu ikväll va vi ju tvungna att pröva baka kokos tosca vart så sugna o vi lyckades....saft o kaka till kvällis nyttigt o bra....
Nu har jag varit ledig i 3 dagar från jobbet o det har varit ganska så skönt faktiskt o det gjorde inget att det regna hela helgen för då fick man ju lite gjort...Imorgon är det jobb igen o barna börjar dagis o fritids....spännande...ska mest jobba hela veckan o på torsdag är Agneta tillbaka från sin semester ......skönt har allt längtat lite efter dej...:) ...nej nu är det dags för sängen....Kram o godnatt...

Inga kommentarer: