tisdag 12 augusti 2008

Släktträff..

Tisdagkväll oj nu va det ett tag sen man skrev något men har haft fullt upp...
I helgen så har det varit släktträff här...hela Tobbes släkt har varit här i 2 dagar o i lördags träffades vi alla hos Elin...Ja tror vi va en 40 stycken..Alla hade bakat pajer o gjort sallader o lite gott till kaffet riktigt trevligt var det....Spelade kubb o gick tipspromenad på dagen o sen framåt kvällen vart det lite grillning o bål....spelade lite Yatsy o någe annat spel som man skulle rita o grejer o det va jag urkass på.....man kan ju inte va bra på allt inte:)...jag får hålla mej till bra på att handla...Nej det va en trevlig kväll o dom andra träffades dagen efter också men då skulle jag jobba....
Idag har jag varit ledig hela dagen o jag o Simone har varit till stan o handlat lite...vart lite till barna o några tröjor till Tobbe...Åt en god lunch o sen åkte vi hem till henne o drack lite kaffe innan det va dags att hämta barna....Fick med mej 2 barn till hem o alla ville ha pannkakor till kvällsmat så det va bara att sätta igång....Nu ikväll har jag varit o fixat naglarna också så nu är dom fina med....nej nu är det dags för sängen för imorgon ska det jobbas .....Kram o godnatt..

Inga kommentarer: