måndag 18 augusti 2008

Stövlar...


Nu har jag hittat 2 par stövlar jag vill ha o då har det inte kommit så många än....älskar stövlar...finns det kanske nån snäll skäl som vill köpa ett par åt mej...:)...jobbat idag o bara slöat nu på kvällen...nu ska jag ut o spana på sias hemsida o se hur mycket fint nytt dom har fått....kanske skulle ta en sväng till deras showroom i stockholm nästa vecka när man ändå ska upp på mässan...men då får man väl köpnojja....o det är inget för en fattiglapp som en annan...idag har jag äntligen bokat klipptid också skönt o få det gjort ska nog slänga i en färg eller några slingor med....nej nu är det dags att göra någon nytta....anmälda Ronja till dansskola som börjar nästa vecka...spännande....Kram

1 kommentar:

Anonym sa...

tjena! jaha vad kul att ronja ska börja på dansskola. vad ska hon dansa? stövlarna var verkligen skitsnygga. de där svarta skulle jag absolut kunna tänka mig. men de är väl inte till för fattiglappar som vi? =) kram