söndag 24 augusti 2008

Cirkus

Ujujuj så seg man va imorse känns som man har mycket som går runt i huvudet på mej....Kl 9 va det dags igen för kursen full fart från början lärde oss mycket hur man använder trampetten idag o vi fick hoppa mycket själva också...:) kul men det känns att man inte är 20 år längre....herregud så stel jag är...Dom fick fram 2 cirkus lådor också som vi fick leka med....o jag lovar vi lekte o skrattade så vi höll på o kissa på oss....det är ganska så kul också att man lär känna nya roliga människor o en del faller man för direkt....Jag o Sussie höll mest ihop med två supertrevliga tjejer från skara o dom hoppas jag vi får träffa igen....
Va hemma vid fyra tiden o fick för mej att jag skulle rensa vinden...jag började men tröttnade rätt så snabbt....får bli en annan dag....Nu sitter jag mest o kliar mej i huvudet o funderar hur vi ska få ihop den här veckan.....golvet ska läggas,belysning ska upp,lokalen ska målas,allt ska upp i nya butiken,hyllor ska upp på lagret den gamla lokalen ska va städad o tömd nästa måndag o vi ska va färdiga o inne i den nya......o så ska jag hinna upp på formex mässan i Stockholm på torsdag.....tror ni det går....jag tvivlar men har inte gett upp än men det blir en kaotisk vecka....halv sju imorgon bitti ska Tobbe börja måla allafall o sen kommer brorsan in o hjälper till o jag får fortsätta med disken....jaja men det är ganska så kul också mitt i alltihopa...nej nu ska jag slöa i soffan o skriva lite komma ihåg listor känns som jag kan behöva det......Kram kram

Inga kommentarer: