måndag 13 april 2009

Alcazar




Igår va det ju också en heldag ute.....Barna hade kompisar här hela dagen o jag fick för mej att måla nåt..målade om ett gammalt fönster jag hade stog o en liten fin låda...Jag tycker det är ganska tråkigt att måla men det va ju perfekt väder o man fick ju sol på sej så det gick ju an....
På kvällen kom Majorerna över o vi grillade lite o satt mest o slappa....kände mej ganska trött så det vart tidig säng....
Idag åkte jag o Ronja med Anna o Jonna till Marieberg för Alcazar skulle ju vara där...barna ville så gärna se dom....Mötte upp Simone o barna där också men jösses va folk det va...lyckade tränga oss lite så barna fick sätta sej längst fram framför repet....perfekt plats o Ronja tog en massa kort på dom...Dom är inte så tokiga spelade väl 3 eller 4 låtar så ikväll har man fått lyssna här hemma för fullt....Nu sover alla o snart jag också o imorgon börjar vardagen igen jobb o skola o allt det där.......

2 kommentarer:

Sjabbig men chic sa...

Vad roligt för barnen! Och vad duktig du är som målar, jag tycker också att det är skittrist!

Kram Lisa

hemma hos lilla mej sa...

Vad skoj för barnen att kolla på alcazar.Gott väder vi har haft.Ha en trevlig kvåll.Kramizar ~~~~RITA~~~~~-