onsdag 1 april 2009

Mycket slipsar är det...


Ja då va det onsdagkväll o det har varit dåligt med bloggandet....Började mitt mya jobb förra torsdagen o har väl jobbat sen dess....I torsdags o fredags packade vi upp slipsar o scarfs för glatta livet herregud har aldrig sett så mycket slipsar någonsin flera tusen o lika mycket scarfs....Jobbade från tidiga morgon till sena kvällen ett par dagar för att vi skulle hinna slå upp grinden till lördagen ....vi hann med knapp marginal...:)..det va allt lite ovant att stå där på andra sidan o jobba ...jag hade min butik nästan mittemot för bara en månad sen...lite konstig va det allt men guud så kul...Full rulle från att vi öppna på morgonen till vi stängde på kvällen så vi hade att göra....Känns som att jag kommer trivas fin fint på mitt nya jobb o jag har fått skit bra arbetstider så nu ska man inte klaga....Har inte hunnit med så mycket mer den här veckan fikat lite med Malin en dag o hon bjöd mej på lunch o hållit mej så långt bort ifrån Simone jag kan för dom har legat magsjuka.....bläää..sen har det varit dans o gympa o allt det där man har varje vecka...Igår tog jag med mej barna till Brunnsparken dom har tjatat så länge nu att dom vill följa med ut o dansa så det fick dom göra....Stannade till strax innan tio o sen fick vi åka hem ...dom somna som stockar i bilen..Ronja tycker det är jättekul o vill helst dansa hela tiden igår va det Kindbergs som spela o hon tyckte dom va kanon...Vi tog oss runt ett par varv runt golvet o sen ville hon dansa med Sandra en sväng också....såå söt va hon...sen hon vakna imorse har hon tjatat om när vi ska åka igen...:)...Rasmus ville inte dansa men han fikade gärna o spelade spel på min mobil....Kvällen va rolig o Kindbergs va jättebra....nej nu är det dags för sängen....

1 kommentar:

Vero sa...

Jösses vad med slipsar. VOre jag karl och kom in där skulle jag få världens beslutsångest. Men jag antar att karlar bara går fram och tar en, oavsett hur den ser ut... hihi...