onsdag 29 april 2009

Hemma vecka..
















Nu går det visst lång tid mellan inläggen..:)..Den här veckan har varit ganska lugn.
Har hållit på ute nu när det varit fint väder...försökt få lite ordning på framsidan o T har snickrat en fin bänk åt mej....En dag va jag inne på Jula o hittade så söta däckstolar till barna så dom va ju bara tvugna att följa med hem...:)..Ujuj nu hade jag att göra i flera dagar ..dom skulle ju målas vita såklart o även våra stora stolar väntade på att få vit färg på sej....men nu så är det klart o dom vart så fina så...Hade en så ful rosrabatt också som jag ville bli av med så bort med hela skiten o så satte vi lite smultron o jordgubbsplantor till barna istället...det ser liiite glest ut men det blir nog bättre när dom växer till sej....
Hann med en tur till Pålsboda marken i söndags också men det är samma skit på varje marknad o svindyra karuseller...men vi åkt allt virvelvinden ett par vändor...(jag också)...
Har hunnit med o varit iväg o dansat en sväng också...i lördags va det ju dansfesten i Lidköping så framåt eftermiddagen kom Sandra Benny Sofia o Veronica hit o vi satt o tog ett par groggar sen bar det av....Oj vilken rolig kväll det var länge sen jag hade så kul ...Kindbergs o Streaplers på samma ställe det kunde ju knappt bli bättre....den ena vart fullare än den andra men så kan det va ibland..:)..Hemma vid halv fem o stupa i säng.....I helgen ska det jobbas fredag till söndag men hoppas hinna med en dans i Götene imorgon...:)

5 kommentarer:

Sjabbig men chic sa...

Ja, de blev hur fina som helst! Vad mysigt du har gjort. Och nu får det bli så tycker jag att ibland blir det lite långt emellan inläggen. Sommarhalvåret då är det ute som prioriteras.

Kram Lisa

hemma hos lilla mej sa...

Vad fint du har gjort kanon.Va kul att vara ett gäng och åka på dans.Ha en mysig valborg 1maj och helg kramiz ~~~~RITA~~~~.

~~*Pennyshouse*~~ sa...

hej hej!

GRATTIS i efterskott!!!!!

Hoppas du fick mycke fina saker....å en härligt firande.

Här blir det lugnt i helgen..ska bara njuta av solen å ute livet.
Grillkvällar får det väl oxå bli...

Såååå fint du gjort!

Kramizz nilla

Flaggduken 2 sa...

Ooo så fint du har det. Däckstolarna är jätte fina & allt det andra också.
Önskar dig en fin & härlig Valborg!
Kram Petra

Eleonora sa...

Ja, det var ett tag sen du var ute men jag är inte så tät med mina inlägg heller, det är annat som pockar på uppmärksamheten nu.*ler* Jättefint på verandan och med smultronen.
Kram Eleonora