torsdag 16 april 2009

Kalas..




Ja då va man ett år äldre igen...nu går det fort framåt hela 37 år liksom..Har haft en toppen dag vart väckt imorse med frukost på sängen av gubben o barna...Fick ett jättefint olivträd av dom..Dom vet precis vad jag vill ha..:)..Efter frukost hämtade jag posten o där låg ett paket från Agneta...hon hade skickat ett par jätte fina trosor till mej från hennes jobb så sånna ska jag inhandla flera av...supersköna va dom..
Fixade o grejade lite på dagen o gjorde varm smörgåstårta till kvällen bakat toscakaka hade jag o barna gjort igår...Vid 5 tiden kom släkten fick ett olivträd till av Majorerna ...en fin lykta av Elin o en fin kanna av Sara o Anton.....lite senare kom Farmor med blomma o lotter...Smörgåstårtan vart supergod o toscakakan är ännu godare tror jag har klämt i mej 6 bitar sen igår.....Ja tjena bikini liksom...ujuj snart dags att hålla igen tror jag...
Pratade med Sandra en sväng idag också o den lilla snärtan hade åkt på en liten turne....Sälen o Norge ett par dagar....:) Trevligt värre uj va hon ska dansa...eller..:)....
Nej nu ska jag ta o lägga mej för nu ska det jobbas 3 dagar i rad.....TACK alla för alla paket o sms o allt idag...

9 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

GRATTIS PÅ FÖELSEDAGEN!!!!!!!!!!!!!!!Vilken mysig dag du har haft.Olivträd dom är ju kanon mysiga.Massa andra mysiga paket det är mysigt.Va fint du har dukat jättefint.Smörgåstårta och toscatårta va gott.Ha nu en mysig kväll kramiz ~~~~~RITA~~~~.

Sjabbig men chic sa...

Stort grattis till dig! Vilka fina bilder, vilken jättefin dukning och vilket enormt fint olivträd!

Kram Lisa

Eleonora sa...

Grattis! Vilka fina bilder! Jättefin dukning också.Olivträd kan man aldrig få för många av, så fina...
Kram E

Lallis - liv och leverne sa...

Men du; grattis i efterskott:)
KRam Lallis

Flaggduken 2 sa...

Grattis på den stora dagen!
ÄDet är första gången jag kikar in till dig, blev lite nyfiken då jag såg att du är Örebro-tjej. Vilket vackert hem du ser ut att ha.
Må så gott!
Kram Petra

Flaggduken 2 sa...

Grattis på den stora dagen!
ÄDet är första gången jag kikar in till dig, blev lite nyfiken då jag såg att du är Örebro-tjej. Vilket vackert hem du ser ut att ha.
Må så gott!
Kram Petra

Flaggduken 2 sa...

Mitt tips är att inte vatna för mycket. Men jag vet vad du menar, har också erfarenhet av olivträd som tappar blad. Lite surt, det är bara att köpa nytt...
Sol till dig!
Kram Petra

Flaggduken 2 sa...

Vattna ska vara med två t...

Signe 1 sa...

Nu blev ju jag oxå nyfiken när jag såg att min vän Petra på flaggduken hade besökt din fina blogg! Så ännu en Örebrotjej:-)Fint hem du har. Må gott, kram Sofia