söndag 5 april 2009

Örebro eller hon med korta bena...

Söndagkväll....ujuj va dålig man är på att blogga nuförtiden...Har ju jobbat ganska mycket den senaste veckan o det har bara varit roligt....Man har på sej en ny scarf varje dag o provar massa roliga örhängen...:)..nejdå det har varit full rulle o massa nytt man måste lära sej men det går framåt o man ska väl vara glad att man har ett jobb att gå till i dessa tider...Annars har det inte hänt så mycket fikat lite med Simone o igår när jag kom hem va Fam Major här o vi skulle grilla....såå gott va det o nästan färdigt när jag kom hem mycket trevlig kväll vart det med Robinson trevligt sällskap o godis...Idag har jag jobbat o fick fin besök av Sandra...kul nu träffas man ju inte så jätteofta eftersom vi inte jobbar ihop....men dansar ihop det gör vi...:)..Drack lite skvaller kaffe o skrattade åt Örebro eller hon med kort bena....herregud säger jag bara...Imorgon hoppas jag på lite sol o så tänkte jag städa av altanen är så sugen på att köpa lite blommor nu o göra fint...Ska försöka hinna med en tur till kyrkogården o göra lite fint där också...Nej nu ska jag göra mej färdig för sängen....

1 kommentar:

Butik Östergården sa...

Hej!
Visst har det varit en härlig helg med det underbara vädret som visade sig i allafall i lördags. Det blev grillning för första gången i år med Grekisk sallad. Å så gott det var.
De har ju lovat fint måndag och tidsdag också! ska försöka hinna med att plantera lite.
Hoppas du får en härlig vecka!
Kram Helen