fredag 22 maj 2009

Björneborg..


Ja då va det fredag...I onsdags åkte jag o Sandra till Björneborg o dansa till Casanovas...jättemysigt ställe o dom va jättebra...Inte så mycket folk som hade hittat dit men det vart en rolig kväll ändå....Träffade Linda o Jörgen där o hon hade tagit lite kort....det vart ganska så kallt framåt kvällen men man hade ju tagit med sej kofta o jacka så man slapp ju frysa ihjäl....Igår jobbade jag hela dagen o efter jobbet cyklade jag över till grannen dom skulle bjuda på grillat o vin....resten av familjen va redan på plats...Jättetrevlig kväll o vid tolv va det dags att cykla hem...ungarna med pannlampor o Tobbe skjutsa mej på cykeln...herregud som han vingla det va nog den ostadigaste turen jag varit med om...:)....Idag vakna hela familjen kl 10....herregud det händer typ 2 gg om året man blir alldeles chockad när man ser va kl är...Nu har jag varit nere o handlat lite så nu blir det lite lunch...Daniel o barna kom just över på lite kaffe o lek o nu kom Elin o Hugo över också.....I eftermiddag kommer Jonna o Mikaela hit o ska vara här till ikväll när brorsan slutar jobbet.....Fullt hus med andra ord o det är ju bara kul....Tobbe ska iväg o spela poker så det blir jag o barna som ska ha kvällsmys o tacos o så ska vi ju titta på talang såklart......nej nu måste jag visst hjälpa till i köket för han ska göra nåt så svårt som makaroner o korv....hmmm

Inga kommentarer: