torsdag 7 maj 2009

Dokumentet på plats...


Torsdagkväll....Idag när jag kom hem från jobbet så kom äntligen mitt fina dokument upp på väggen...har väl stått på golvet i matrummet i 2 månader eller nåt...Nu börjar det bli fullt här i huset o jag skulle verkligen inte behöva köpa en penal till....Har väl bytt ut grejerna femtielva gånger o nu så börjar man väl känna sej ganska nöjd....för ett tag i allafall.
Får försöka låta bli o gå in i så mycket inredningsbutiker för man blir ju helt handlargalen....
Pratade med Sandra idag o vi planerar att ta en tur till Ullared i dagarna eller nästa vecka kanske...Alltid kul att åka dit o titta va dom har o så kanske vi kollar upp om det finns nån bra dans på vägen hem....
På lördag ska Ronja ha dansuppvisning i Allehallen o ikväll har vi fixat färdigt hennes kläder....Det ska visst dansas Trollens Rock and Roll....såå söta o det ska bli jättekul att se.
Hon har ringt o bjudit in Fam Major också så nu har vi fixat med biljetter o allt....Rasmus tyckte inte hon såg klok ut när hon tog på sej sin utstyrsel o sa....Ska du verkligen se ut så där..:)...
Nej nu ska jag hänga en tvätt innan jag kramar kudden.....

Inga kommentarer: