måndag 11 maj 2009

Måndagkväll....Igår gjorde jag absolut ingenting bara slappa....Daniel kom med Anton o Alfred o grabbarna fick busa av sej lite...På eftermiddan åkte Tobbe o Rasmus o fiska så Ronja o jag hade tjejkväll.....Det innebär att bli sminkad till tusen o sen ta ett riktigt bad....oljor skrubb o inpackning o ett måste är tända ljus i badrummet.....Riktigt bra är det om man har en godisskål på toan också...fast det inte är lördag....När killarna kom hem vart det pannkakor o sen sängen....
Idag har jag varit ledig så då åkte jag o Simone en sväng till Hallsberg o tittade på en loppis köpte en gungstol o hon hittade ett skåp billigt o bra...Innan vi åkte hem mot Kumla åt vi lunch på Godsmak....
Hämtade Rasmus i skolan o åkte hem till Malin o fikade så dom fick leka idag igen....lyx..babblade bort några timmar o sen for vi hem till landet o nu är det snart dags för sängen....

4 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Vad mysigt med en slappar dag.Man behöver det i bland.Va mysigt tjejkväll .Va gott spa känsla tända ljus och godis .Va härligt.Ha en skön kväll kramiz ~~~~~RITA~~~~~~.

Mitt smultronställe sa...

Härligt det låter... Vill oxå ha sån tjejkväll!!!

Ha en bra tisdag, kram Camilla.

~~*Pennyshouse*~~ sa...

hej hej!

åå så skönt å mysigt det låter med tjejkväll.....

det skulle jag oxå vilja ha med min stora tjej...hihihi..
men mamma är inte så poppis just nu (fjortis)...men ibland så blir dom allt små igen fast de inte vill erkänna det...

Kramizz Nilla

Butik Östergården sa...

Vad härligt det låter med en slappar dag. Vet inte när jag hade en sådan sist.

Ha det gott!
Kram Helen