fredag 26 juni 2009

Casanovas o Harge....



Igår jobbade jag till kl 3 o sen fick vi för oss att vi skulle åka på dans i Riddarhyttan...Casanovas va det som va där o spela...kollade med Elin om hon kunde komma o sova hos oss o ta barna o det kunde hon..Packade in oss vid 7 snåret o åkte...det vart en kul kväll men väldigt varmt....fyy jag va dyngsur det va så jag kunde vrida ur bhn när jag kom hem.....men det va väl alla andra också ...Innan vi skulle åka ringde Agneta o sa att dom hade krockat på motorvägen o att bussen stod där i den långa kön men som tur va verkar alla ha klarat sej bra.....Bra va dom men det är dom ju för det mesta även om man inte åker så ofta på dom nuförtiden....ombyte förnöjer som det heter.....men det händer ju att man längtar som han så fint sjunger....Ett o annat spöke inom räckhåll men en bra kväll....det va nån som undra om dom hade fått förföljelse mani tjaa vad vet jag...Imorse när vi vakna typ kl 5 hörde jag Hugo tjattra men han lyckades visst somna om vid 7...stackars Elin som va skittrött..:)..men kl 8 va det dags att kliva upp för oss för kl 10 skulle Sara komma o vi skulle åka till Harge o bada....kom fram vid 11 o la oss på stranden...usch jag hatar verkligen det där när man ska klä av sej första gången på sommarn....jag kände mej som en valross...Iskallt va det i vattnet så barna vägra bada så vi fick gå in på poolområdet o lägga oss....lite skönare i vattnet va det där...vid 4 tiden hade vi fått nog av solen för dagen o åkte hemåt lite lätt rödbrända......Ringde också en sväng till brorsan o dom o sa grattis dom är ju i Turkiet nu o dom hade det jätte bra o så fyllde han år idag....dom är svarta när dom kommer hem så nu ska jag försöka sola ikapp dom i veckan...:) hur det nu ska gå när man jobbar...nej nu är det bäst jag hoppar i säng barna sover som stockar redan o imorgon ska vi mot nya mål....Skara sommarland är det som står på schemat.....

1 kommentar:

Sjabbig men chic sa...

Det ser ju jättehärligt ut! Och du dansar och dansar så att det skulle vara valrossvarning är nog lite överdrivet. Föresten så behöver valrossar också bada.;)

Kram Lisa