torsdag 4 juni 2009



http://dromboden.blogspot.com


Torsdagkväll....Veckan började ju bra med strålande solsken i måndags..Ronja o jag hade en mysig dag hemma i solen o tog oss en liten cykeltur o hade picknick på ett gärde....sååå mysigt vi plockade med oss en bamsebukett med liljekonvaljer hem också så det luktade ljuvligt här hemma på kvällen.
På eftermiddagen efter att vi hämtat Rasmus åkte vi till Simone i kumla o fick oss lite kladdkaka....när vi va klara där o rullade hem så ringde Sandra o Benny o va på väg ut till oss på kaffe....trevligt med kaffegäster tycker jag...hur skulle man klara sej utan kaffe??
Igår när jag va ledig fick jag för mej att jag skulle åka ut till Fjugesta o hälsa på Agneta vi hinner ju knappt aldrig ses nu när vi inte jobbar ihop så det är ju allt att man saknar henne ibland.....När jag kom dit hade hon gjort så goda mackor åt oss så där vart vi sittandes i 3 timmar o drack kaffe o prata såklart mycket inredning...:)..Gick även husesyn o titta på allt rart hon har gjort....Ni som inte vet så har hon bloggen Vita små Hjärtan...ta en titt vet jag...
Simone ringde när jag va på väg hem o hade fått en hel pall med varor så nyfiken som man är va jag ju tvungen att svänga förbi där o hjälpa henne att riva upp den...:)...ujuj så mycket fint det va....köpte mej ett jättefint fat som jag ska ha på tvbänken o en spegel till barnens toa....dom fick också varsitt litet hjärta att hänga på varje sida...Nu är det inte många dagar kvar till hon öppnar jag tror det va i slutet på nästa vecka....kika också in där....hon kommer att ha massa bra erbjudanden som man inte får missa....nej nu är det sängen som gäller för imorgon ska det jobbas......
http://dromboden.blogspot.com

4 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Vad det låter mysigt.Jag gillar ju både Agneta och hennes blogg.Säkert skoj att besöka henne.Hon verka vara en helt underbar människa.Ska kolla tipset om butiken som öppnar.Ha en skön kväll kramiz~~~~RITA~~~~~.

LenaS sa...

Åh vilken härlig dag, både fat och hjärtan var jättefina!
Ha en fin helg!
Kramis/LenaS

Vita små hjärtan sa...

Japp...trevligt o träffas ibland!
Kram Agnetha

Sjabbig men chic sa...

Söta hjärtan! Jag ska absolut kolla in där. Vad kul att få sitta och surra några timmar, det gillar jag.

Kram Lisa