onsdag 10 juni 2009

Vart är sladden...



Ja då va det redan onsdag...Har hjälpt Simone i veckan o packa upp varor...o herregud så mycket fint det finns vill ha allt....alltså det är rena rama julafton o få dra i alla kartonger...
Det börjar ta sej o allt är på sin plats nu ska vi bara fixa ordning det sista imorgon förmiddag...
I måndags va jag Sandra o Jenny på Brandutbildning o ja vi lärde oss väl alltid något nytt fick prova på och släcka en brand o det gick ju fin fint....tog lite bilder med mobilen men var i hela friden är sladden så jag kan föra över dom.....spårlöst borta....får ta det en annan dag tror jag...Igår åkte vi iväg till Skultuna o dansa till Kindbergs o det vart en toppen kväll...dom är himla bra..Idag har jag hjälpt Ts mamma med att putsa lite fönster o städa på förmiddagen sen tog vi en lunch innan jag åkte till Simone o hjälpte henne.....Va inte jag ledig idag...hmm...ikväll har det varit skolavslutning för Rasmus o dom va så söta när dom stod där o sjöng Idas sommarvisa.....men fy vilket ruttet väder vi ville ha sol o picknik i gräset men det vart till att sitta med paraply under ett träd o åka hem o äta kladdkaka inne....lite tråkigt men det fick ju gå.....ujujuj va tiden går fort tänk att han börjar ettan efter sommarn...stora killen o på måndag slutar Ronja dagis så då får vi väl hoppas att vi har vädret med oss när vi ska vara ute o grilla.....kul o grilla med paraply liksom....nej fram med solen nu...nej nu ska det sovas för imorgon ska det jobbas.....

2 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Verkar som du haft det mysig.Ja ha du det är intte skoj med detta eviga regnande.Studenten och skolavslutningar ska det vara sol och fint väder ute .så man kan fika uti det gröna.Ha en skön kväll kramiz ~~~~RITA~~~~~.

Sjabbig men chic sa...

Hej, Sussie!
Jag vill bara önska dig och de dina en kanonmidsommar!

Kram Lisa