fredag 6 mars 2009

Fredagkväll...







Fick lite gjort på kvällskvisten...Efter mina fikagäster gått så tänkte jag att det va dags att hänga upp lyktan o tavlan som stod på golvet bakom soffan...Plockade ordning i mitt nya skåp o vart i riktiga fixartagen...Tulpanerna köpte jag idag o tänkte att det kunde va lite fint till helgen...Älskar vita tulpaner ska nog sticka ut imorgon förmiddag o hämta in lite ris också...Imorgon är det full rulle här hemma 3 kalas som nalkas o det första redan klockan 10 imorgon bitti...Nu har vi just ätit här hemma o ska slänga oss i soffan ikväll tänkte vi slå till med en grogg till Letsdance o Heja på Morgan såklart....risk finns att man slocknar men jag ska göra ett försök....Trevlig helg på er...



2 kommentarer:

strömmas sida sa...

Hoppas kalasandet gick bra idag.

Vad fint du fixade till det med lyktan och tavlan och skåpet.

lördagskram
strömma

Butik Östergården sa...

Vad bra att danshelgen i Skövde blev lyckad!

Vad mycket du hann med så där på kvällskvisten.

Vita tulpaner med björkris i kan det bli vackrare!

Hejar också på Morgan i Letsdance.
Han är för härlig!

Önskar dig en bra vecka!
Kram Helen