tisdag 3 mars 2009

Åland...

Tisdagkväll...I söndags for jag o Sandra till Åland satte oss på bussen i Örebro...o herregud det va bara gamlingar på hela bussen...29 st va ett pro sällskap...:)...men kul hade vi o dom hade nog minst lika roligt åt oss...Delade på en flaska vin o lyssnade på lite musik så resan upp gick snabbt....På terminalen va vi redan halv 3 o det kan man undra varför...man får gå på kl kvart över 5...segt att vänta eller...
Efter en tur till puben o sen till affärn o handla lite bacardi så va det dags att försöka göra sej fin för kvällen....vi hade lånat med oss Ronjas bandspelare så vi fick lyssna på lite musik i hytten så vi hade det riktigt mysigt där nere i skrubben....men det va sista gången jag åkte o hade c-hytt ...usch..långt ner i slummen värsta livet o bredvid maskinrummet....
Sen vart det dags för dans Casanovas va det som spela o det va ju bra som vanligt....kvällen gick fort o rätt va det va stod vi på discot....Kul resa o som vanligt jätteseg bussrea hem....den är värst man kommer aldrig hem o man har aldrig längtat så mycket hem så då......

1 kommentar:

Sjabbig men chic sa...

Det låter jättekul förutom den där förbannade hytten. jag var livrädd för stora båtar långt före Estonia men å andra sidan långt efter Titanic. Jag skulle få råpanik om någon tryckte mig längre ned än möjligtvis på däck!

Kram Lisa