måndag 16 mars 2009

Seg måndag..

Ja då va den tråkiga måndagen förbi...fyy för måndagar har inte gjort nåt idag lite kaffe hos Simone o sen hem o här har jag varit hela dan...slöat i soffan o suttit i telefon o inte fått nått gjort...så kan det va ibland....Nu ikväll har jag fixat kladdkaka o lite myspys till vår lilla prins här hemma som fyller 7 år imorgon...så imorgon bitti blir det kladdkaka o cola på sängen o en massa paket såklart...Han kunde knappt somna ikväll så uppspelt var han o bara längta att det skulle bli morgon...Glassbilen va också här nu ikväll så han fick gå ut o köpa lite glass han skulle ta med sej till skolan imorgon....Nej nu ska jag lägga mej känner mej väldigt trött o utarbetad idag....:)

4 kommentarer:

HAGENS VITA VARDAG sa...

Måndagar är inte kul, skönt när de är över!
Vilka fina bilder du visar i din gulliga blogg!
Ha de gott,
Kram Anna

Sjabbig men chic sa...

Då är det i dag som prinsen fyller år då. Grattis och hurra!

Kram Lisa

Anonym sa...

hehe jag kommer ihåg hur det var då man var liten =)
cola på morgonen...vilken lyx..men är det födelsedag så är det.

Madeleine sa...

Hej.. Tack för tipset, då ska jag kolla det =) Måste ju bara ha ett =) Allt är bra här!! Hoppas detsamma med dej! Kram!!!