fredag 20 mars 2009

Sååå söta...

Fredagkväll...Ja då sitter man här o väntar på att få se vem som åker ur Letsdance...Ja hejar fortfarande på Morgan men Laila är ju också skitbra....
Igår va vi till barnas farmor o kollade på hennes hundvalpar...o herregud så söta hade velat tagit med mej en hem direkt men Rasmus är ju allergisk så det går ju inte så bra....Så här blir det inga djur inte....På kvällen åkte jag Sussie o Simone på meandi party o där fanns det hur mycket som helst man ville ha som vanligt.....Köpte nån klänning o tajts till Ronja som va jättefint o en tröja till Rasmus....
Idag har jag varit barnvakt till Hugo hela dagen jösses vilken snäll unge...Jag o Simone tog med han till Marieberg på en shopping runda o han gnällde inte en gång...Det är lättare att ha med sej en 1 åring än en gubbe kan jag säga...tittade lite på nya dynor till utemöblerna men det fanns ju inget fint jag ville ha...så det får man leta vidare efter...Vi köpte oss lite fina påskägg att hänga i riset o lite annat nödvändigt ont....I kväll har vi bara myst jag o barna T spelar poker så nu hoppas man ju att han vinner lite idag......nej nu ska jag snart gå o lägga mej är som vanligt skittrött på en fredag....

3 kommentarer:

Sjabbig men chic sa...

Tråkigt att Morgan åkte ut tycker jag. Jag tyckte synd om honom för han blev verkligen så besviken men det är skönt med någon som faktiskt törs säga det.
Vilka urgulliga hundvalpar!

Kram Lisa

Vecka - Vecka sa...

Vilka söta valpar!

ha en skön helg!

kram,Lotta

Anonym sa...

Jag förstår att frestelsen var stor =) Dem är bara så underbart söta :)