måndag 23 mars 2009


Måndagkväll...Idag har det varit Lek o Buslandet hela dagen...Jag,brorsan,Simone,Lotta o alla barna åkte in dit i förmiddags....Man får vara där i 3 timmar men vi vart visst kvar i nästan 5...Det går fort när man har roligt...dom hade fått en helt ny drake som var skitkul att åka o barna bara älska den...Vi åt lunch o hann fika där under dagen o avslutade med lasergame innan hemfärd....När vi kom hem va vi skittrötta allihopa o barna somna på 2 minuter efter att Ronja envisades med att jag skulle sjunga 4 julsånger för henne...haha...jag kan inte sjunga o jag vill inte sjunga julsånger nu heller....jag vill ha vår men den lyser med sin frånvaro för här snöar det för fullt.....tråkigt....Imorgon är jag ledig o ska faktiskt inte göra nåt...skönt...

2 kommentarer:

~~*Pennyshouse*~~ sa...

gomorron!

ja några timmar på lek & buslandet tar verkligen musten ur en...jag var helt dö, efter vårt sista besök där ...hihihihi..men barnen har ju sååå roligt.

Kramizz Nilla

Anonym sa...

HAHAHA=) julsånger...vad roligt hon är gumman=)