onsdag 11 mars 2009

Mycket fika..




Ja då va det onsdagkväll....Det har inte hänt så mycket i dagarna i måndags vart det frukost hos Simone i vanlig ordning..efter det va jag o hjälpte Tobbes mamma i lägenheten en stund...
På eftermiddan kom Karen hem o hälsade på...mycket trevligt vi fikade o va ute i garaget o rota en sväng bland alla kartonger....Hon hittade 3 hyllor hon ville ha o det va ju toppen då blir man av med lite därute...:)...
I tisdags hade jag o Malin bestämt att vi skulle åka till Marieberg vi skulle inte ha nåt speciellt den här gången men vi gick mest runt o kika lite...Åkte en sväng ut till Aspholmen o käkade på Skafferiet...toppen ställe o vi åt så vi vart alldeles proppmätta tog oss en sväng på Stadium också o fyndade sittunderlag....När jag kom hem så kom Karen o idag hade hon med sej Mio också...så söt o stor hade han blivit...tog en snabb fika o sen va det dags för Ronja o mej att dra till gympan....Igår mitt i alltihopa ringde också Angelina o det va inte igår...bestämde att vi skulle försöka ses nån dag tror inte vi setts på ett halvår eller nåt.....
Idag har det bara slöats fick mitt skåp jag beställde i augusti förra året så det kan man ju tycka va på tiden....ett fint hjärta som ska hitta sin plats nånstan i huset också...På eftermiddan va vi på dans o efter det fick vi för oss att baka bullar.....Simone hade ett recept på Studentsnurror....ja dom vart inte värst fina men ack så goda....ja tror dom blir bättre nästa gång ..:)....ungarna tyckte dom vart toppen o det är väl huvudsaken....
Imorgon har jag lovat att försöka ta mej ut o hälsa på en kompis jag träffat på dans Emis som nyss flyttat till en ny lägenhet.....Nej nu ska jag ta en snurra o lite kaffe o bättra på hullet lite för det verkar som det är långt till sommarn.....Kram på er...

5 kommentarer:

Vita små hjärtan sa...

Lustigt, idag satte jag text på det vita trähjärtat som vi hade i butiken! Så visar du ett hjärta!!!

Anonym sa...

Hej!Första besöket här men så trevlig blogg och vilket underbart skåp,har aldrig sett nåt sånt förut.Trevlig helg Kram Anna

Vecka - Vecka sa...

Mums vad gott det ser ut!
Fina saker!

Trevlig helg!

kram,Lotta

Vita små hjärtan sa...

Måste säga vilket fantastiskt skåp! Men det förstod du nog att jag skulle tycka...det var ju hjärtan på också.. Kram

Simone Wictorin sa...

Dom blev ju superfina.. Bättre än mina..