lördag 28 februari 2009

Skövde..

Ja då va det lördag igen...Igår på förmiddan va jag till Karen o fikade o där vart jag kvar halva dagen vi träffas inte så jätteofta men när det väl blir så sticker det iväg några timmar...Ett par dar den här veckan har jag hjälpt T s mamma o städat en lägenhet o där har vi att göra kan jag säga...inge vidare roligt men det går ju bra när man är två o det måste ju göras...Igår va det dags att åka till Skövde på dans det va 3 band som spela hela kvällen o det va verkligen skitkul....roligaste kvällen på länge...Blender Jannez o så Kindbergs inga man åker på så där jätteofta men det får det bli ändring på nu....Kom i säng tidigt imorse så man va lite lätt seg nu på morgonen när man skulle upp till simskolan kl8....puuhh..sen har det bara rullat på i full fart...Elin kom hit med Hugo vid 11 tiden o han ska sova hos oss i natt...sova ja vi får hoppas på det den här gången....Vädret är ju underbart idag så vi har suttit av en timme i sandlådan...snölådan...o nu ska vi fixa lite mat.
Ikväll är det melodifestivalen som gäller o kanske vi får besök av Majorerna i eftermiddag...förmodligen sover man redan vid 9 för nu är jag skittrött....

4 kommentarer:

Mjölk, Puder & Aska sa...

Hej Sussie
hoppas allt e fint med dig.
Ville verkligen hoppa in och säga att du är så hurtig som dansar så mycket som du gör. Önskade jag hann kan jag bara säga.
U go girl!
Kram Anna

Butik Östergården sa...

Vad kul att du var i Skövde och dansade! För där bor ju jag. Ja lite utanför men har bott på berget tills för sju år sedan. Hoppas du hade kul.
Idag ser det mulet ut här. Varför kunde det inte få va som igår med sol hela dagen.
Kram Helen

Vecka - Vecka sa...

Ha en skön vecka!

Kram,Lotta

Anonym sa...

Vilken härlig blogg. Den här ska jag fortsätta läsa =) Inläagd på mina favoriter =)