måndag 23 februari 2009

Måndagar är väl veckans värsta dag så segt att komma igång...Åkte till Simone imorse o åt frukost hon stod där o stekte ägg o bacon när jag kom lyxigt värre...:)...Vi hade bestämt att vi skulle ut o åka o uträtta lite ärenden...åkte först till Hallsberg o fixade det vi skulle på banken o så apotektet...sen bar det av till Örebro...när vi kom in så åt vi först på pizza hut..vårat favoritställe...sen upp på stan o fixa lite o vi hann även med o kolla in lite nya kläder...Hon hittade ENDAST 5 tröjor 2 par byxor o så hitta vi en skitfin jeansjacka...Hon är ju inte som jag o ska fundera en dag så hon slog till direkt....Jag la undan min till imorgon tänkte att det är nog bäst jag funderar en dag för den va ju inte direkt billig...:(...o varför gör man så när jag ändå kommer köpa den.....alltihop hitta vi på Mq...bästa affären enligt mej både på tjej o kill kläder....Vi sa just det när vi sprang runt att det finns ju inte mycket fint att handla...konstiga storblommiga toppar o värsta leopardmönstrade grejerna...ja kanske fint på andra men inte på mej....man har ju sett ett o annat exemplar o det är ju inte alla som passar i det ...Vi tänkte i ett stilla sinne att vi måste ju köpa oss varsina par ljusa jeans med massor av hål i så vi hoppa i ett par o prova....ASG...vi kom fram till att det passar ju inte på kärringar.....o dom som va sååå fina på bilden....men hon va typ 22 o pinnsmal...inga byxor med hem den här gången...
Hämtade barna på eftermiddan o raka vägen hem.....fick nåt ryck o rensade garderoben...behövdes kan jag säga såg kläder i botten som jag inte sett på ett år...
Nu är det soffan som får hålla mej sällskap resten av kvällen....

4 kommentarer:

Frida sa...

Tack för din gulliga kommentar!
Det låter ju som en bra måndag tycker jag. Men håller med måndagar kan vara lite sega bland.
Hoppas du får en fortsatt bra vecka!
Kram Frida

Sjabbig men chic sa...

Det låter som en toppendag i mina öron. En Lisadag! Och jur jävlig kan en måndag vara? Stackars dig!;)

Kram Lisa

Vecka - Vecka sa...

Vilken trevlig dag du haft! jag är själv så dålig på att shoppa.. hittar aldrig någonting..

ha en trevlig fortsättning på veckan!

Kram, Lotta

~~*Pennyshouse*~~ sa...

hej hej!

ååå det låter som ni har haft ett underbart lov...med massvis av aktiviteter.
Korvgrillning, bowling, å inte minst dans till Jannez..inte fy skam det inte..

Kramiz Nilla