torsdag 5 februari 2009

Rörigt..

Hej o shit va länge sen jag bloggade...Har haft fullt upp hela veckan det händer mycket på jobbet nu o det känns som hela mitt liv är upp och ner för tillfället...
Tycker om att ha mycket att göra o vill sällan vara still ...men nu känns det ganska så för mycket...Har haft lite sällskap av Agneta o Sandra några dagar annars har jag jobbat varenda dag nu i 11 dagar...tror ni jag är trött o konstigt att det mesta suger för tillfället...:(
Aja kom allafall iväg på dans i tisdags på parken o det va Casanovas som spela....lagom med folk o fick några riktigt roliga danser...Åkte hem strax innan tolv så jag kom hem skapligt farmor va hemma o va barnvakt så man fick ju kvicka sej lite....
Nu är jag så trött så nu ska jag lägga mej igen nu väntar jobb i 4 dagar till.....Kram o Godnatt...

1 kommentar:

Frida sa...

Hej!
Roligt att du blev glad för utmärkelsen, den är du värd! Så kan det vara i bland har man så mycket att göra att man inte hinner med bloggandet, men det är ju bara mäskligt man kan ju inte begära av sig själv att man ska hinna med allt.
Hoppas du får en fortsatt trevlig helg!
Kram Frida