tisdag 10 februari 2009

Tisdagkväll o första dan som arbetslös....hmm det känns konstigt...så här kan man inte gå länge kan jag lova...Idag har jag fixat med det sista eller sista det kommer alltid nåt mer skit...
Imorgon vill jag ha ett nytt jobb så det gäller väl att ligga i....ujuj va ska man fördriva dagarna med nu då...imorgon ska jag börja med att storstäda hela huset o försöka komma ikapp verkligheten....Alltså va gör man om man inte har ett jobb jag skulle bli knäpp tror jag....plockar burk eller??? Ska nog lägga mej o sova på saken så kommer jag nog på nåt bra till imorgon....Kram o Godnatt....

4 kommentarer:

~~*Pennyshouse*~~ sa...

hej!

ja hemma behöver man ju verkligen inte vara arbetslös.Där kan man jobba 24 timmar om dygnet...*LER*

Kramizz Nilla

Mjölk, Puder & Aska sa...

Hej Sussie,
Tack för din titt hos mig, förstår hur du känner.
Jag har oxå sålt olika verksamheter jag drivit under åren, men man gör ju ett val och det måste man stå för, man får inte glömma bort att det alltid finns en anledning.
Brukar säga att det alltid finns en mening med allt som händer.
Ha det bra sålänge, kram Anna

Sjabbig men chic sa...

Jag skull också bli tokig om jag bara gick hemma. Förstår hur du känner. Men gör så här: se det som en liten välbehövlig semester mellan två jobb!

Kram Lisa

Vita små hjärtan sa...

Hallå!!!!! Nu har jag nåt till dig o hämta...kolla in...Kram