fredag 13 februari 2009

Ledig helg..

Ja då va det fredag o man är ledig o allt...ganska skönt faktiskt så länge man har nåt att göra...men med 2 barn så är det ju ganska fullt upp ändå...
Har inte gjort så mycket om dagarna mer en o städat o tvättat ikapp stora högen...
Va till Simone o tog lite frukost igår o va på Marieberg en sväng....
Idag har jag o Malin varit till Marieberg..igen..:) Gick o kollade lite o köpte lite nödvändigt ont...lite smink o spray o Malin köpte jeans o tröja....o ikväll skulle dom visst gå ut på krogen....kul..vart lite sugen på att följa med men nej det är ganska skönt hemma i soffan också...:)...Ikväll ska det kollas på lets dance....Heja Morgan ....ätas chips o drickas lite vin kanske....
Imorse när jag vakna kände jag mej sååå vit...likblek o jag som egentligen inte gillar att sola solarium tror man får cancer o allt möjligt av det....men det är klart 3 gånger om året kanske inte är som farligt.....Aja ska tvätta av mej spacklet o åka o lägga mej i Kärringgrillen en stund...Imorgon väntas det melodifestivalen o så får vi besök av Fam Major måste försöka hitta på nåt gott att äta också.....nej dags för grillen....Kram

3 kommentarer:

Sjabbig men chic sa...

Jag skulle absolut behöva en sväng i ett solarium när den här skithuvudvärken har släppt. Jag ser ut som ett grått spöke!
Det ser gott ut det där du äter. Hör du hungrig är jag också dessutom så har vi knappt något hemma. Jag tog fram lite fisk (någon haj av nåt slag skumt va?) och grönsaker ur frysen nyss. Få se vad man kan svänga ihop för kulinarisk dröm av det.
Jag hejar också på Morgan!

Kram Lisa

Hemmalycka sa...

Kärringgrillen, hahaha har jag aldrig hört men jag skulle behöva lägga mig i en sån jag med och bli lite mer rynkig.
Let´s dance ikväll hejar på Morgan och Laila för att gardera mig.
Kram
Åsa

Hemmalycka sa...

Ja det är ju typiskt att man med sitt svenska skinn alltid ska bli röd först.
Det går bra för Morgan!
Kram Åsa