söndag 15 februari 2009

UjUj..

Hej..så va det söndagkväll igen..helgerna går fort..Kollade lets dance i fredags o fy fan va bra han är Morgan hoppas han vinner alltihopa...I lördags morse va det dags för simskola på morgonen ...Rasmus klarade sitt första märke...sköldpaddan...så stolt han va lilla gubben..for hem o vi fick för oss att baka minisemlor vi skulle ju få Majorerna på besök o det skulle kollas melodifestivalen...T skulle inte vara med i kväll för han spela poker..men vi klarar oss ganska bra utan han också..:)
När dom hade kommit börja jag med maten det skulle bli kyckling med parmaskinka så himla gott ...absolut en av mina favoriter....när man står där mitt i alltihop säger Ronja att hon har ont i magen o sen bryter helvetet lös....bläää magsjuka på G....o ingen vanlig heller...fick springa med henne hela kvällen o hon spydde ner allt som fanns....stackare...Alla vart skiträdda o ville inte ha magsjuka så vi börja slänga i oss pepparkorn...o hoppas det hjälper nu bara....för magsjuka är hemskt....kl 8 vart det dags för melodifestivalen det lilla man fick se man fick ju springa några gånger emellan..Jag säger bara...Heja Måns...så jävla bra va han tyckte jag....klart bäst av alla......sen va det sängen....
Idag på morgonen så skulle Simone o jag in till Clarion hotell o ta lite kort....Det va nån sån där modell för en dag grej....O jag säger bara jösses va vi skratta o kände oss dumma innan vi kom in....Vi tänkte det att vi måste va dom enda kärringarna på det stället så jag va tvungen att fråga ....men icke....medel låg på 35...så det va bara att köra på....Vart sminkade o fixade o sen in till fotografen som tog en så där 70 bilder...Efteråt fick man gå igenom korten o kolla om det va nåt man ville köpa....o man fick med sej ett paket på 11 bilder hem....Simone vart inte nöjd med något kort av 70 st även om jag tyckte det fanns jätte många fina på henne....men det va en ganska kul grej faktiskt dom kunde till o med få mej att se någorlunda ut på kort vilket brukar vara hopplöst....vet inte va jag gör för konstiga miner o grejer för mej annars.....Nu är det kväller o här sitter man uppspacklad som attan o degar i soffan....väntar på kvällsmat som idag blir pannkakor....Kram Kram...

6 kommentarer:

Sjabbig men chic sa...

Oj, magsjuka! Det är inte roligt. Nu är det det enda jag kan tänka på men få se nu... Jag tycker också att Morgan ska vinna!

Kram Lisa

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Hej hej!

ååå så läckra minisemlor...mums...

Har hört att damer i 35-40 år åker till Göteborg å fotar sig här...hihihi...jättefina bilder blir det.
Hoppas få se ett smakprov på dig...hihi

Kramiz Nilla

VITT, ZINK OCH SILVER sa...

Oj , hoppas ni andra klarat er från magsjukan, finns inget värre.
Vilka smarriga minisemlor...det vattnas i miunnen ;P

Ha en trevlig måndag :)
Kram Therese

Vecka - Vecka sa...

Vad gott det ser ut!

ha en skön vecka!

kram,Lotta

Vita små hjärtan sa...

Ja magsjuka är inte kul! Hoppas du klarar dig... Ha de bra o good luck... Kram

Lantliga drömmar sa...

Magsjuka är inte roligt! Vi kvinnor 35 och uppåt är omotståndligt sköna . Vi vet vad vi kan och vill. Sen har vi en sorts skönhet på insidan som många yngre saknar. Hi,hi