måndag 9 februari 2009

Gravkaffe...




Ja så va det dags idag att göra det sista i lokalen...Jag Agneta o Sandra va där o städade hela dagen...Det gick bättre än jag trodde o vi vart faktiskt klara på eftermiddan...Vi hade rätt så kul fast vi städade ...det fikades lite o dansades lite mellan varven...o så till sist drack vi gravkaffe på golvet som vi kalla det...
Hade köpt lite presenter till dom också...o vi skrattade så vi tjöt på slutet...:)
Om ni visste va mycket skit jag har dragit med mej hem nu då....o var ska jag göra av allt....vi hade ett dubbelgarage men nu får vi inte ens in en cykel så fullt är det....o tror ni det är nåt jag vill ha eller....not...
O på tal om pappershögen med alla papper jag har med mej hem herregud....Nu ikväll har Agneta varit här o hämtat arbetsgivarintyg o nu när hon åkt hem ska jag sätta mej med alla papper....eller också skiter jag i det o eldar upp skiten....undrar om man får göra så....:)...först ska jag kolla om jag vann någe på travet jag spela idag....men med min vanliga tur har väl häst fan inte kommit i mål än..
Nej ni nu har jag lite annat o göra innan det är dags för sängen o ikväll slocknar man väl på två röda.....
Kram o Godnatt....


5 kommentarer:

Sjabbig men chic sa...

trevlig dag då trots städning. Så där kan man verkligen känna.bränn skiten!;) Fast jag är också tveksam till om man får det.

Kram Lisa

Butik Östergården sa...

Vad härligt att ni trots allt kunde hålla humöret uppe! Men vad skall du göra med alla prylar? Du får visa dem här på bloggen och sälja!
Jag har samma otur som dig tror jag, har aldrig vunnit inte ens en ny lott som de flesta gör. Nej här får man allt arbeta sig till det man vill ha!
Hoppas din dag blir bra!
Kram Helen

Lantliga drömmar sa...

Håll humöret uppe, det kommer du långt på! Jag bränna skiten skulle kännas bra, har varit i samma situation. Men tyvärr måste man spara i 5 år en del ska sparas i 10 år. Ge bara inte upp! Kramis Nilla

Gammalt o nytt 1:12 sa...

Hoppas att häst fan har kommit i mål..ler
Hoppas att dagen var okej och att du inte bränd skiten...ler
Kram och lycka till med allt/Irene

Anonym sa...

Starta en liten outlet i garaget! Jag kommer.. får nog med mig en 4-5 grannar oxå! Kram!