lördag 21 februari 2009

Jannez..

Då va helgen här igen skönt...fast det känns som det har varit helg hela veckan...Igår vart det en lugn hemmakväll med barna...vi kollade lets dance o det går ju strålande för Morgan....T hade poker kväll så vi fick roa oss på egen hand...:)...Alla stupade i säng redan vid 11 men det är ganska skönt ibland....Är ju ingen kvällsmänniska just...men jag är alltid uppe tidigt på mornarna....Imorse bar det av till simskolan kl 9....lite dum tid på morgonen men det va som jag o en annan mamma sa....det har vi igen i sommar när dom kan simma o vi kan ligga i brassestolarna o steka på fläsket...:)...Idag hade jag också lovat att hjälpa T s mamma att plocka iordning deras mormors lägenhet...så där va vi o rensa i några timmar...o så bjöd hon på pizza innan vi for hem....Nu sitter man i soffan o slöar o väntar på att få in 65 miljoner på travet idag.....Ikväll ska jag o Sandra åka till Brunnsparken o dansa till Jannez...det ska bli skitkul men först väntar ju melodifestivalen också.....Här ska hejjas på lilla söta Molly....

2 kommentarer:

Sjabbig men chic sa...

Vad kul för dig att du får åka och dansa! Och det där med att bränna på fläsket. Jag har en kusin som är god och glad och snygg och ganska så mulligt. men hon slänger gladeligen kläderna när hon är på stranden. Hon är alltid jättebrun. Det bränner så bra på fläsket, säger hon lyckligt. Se bara på de där magra spetorna som har legat bredvid mig, lika bleka när de går hem som när de kom!

Kram Lisa

Piffa och Puffa sa...

Hamnade på din blogg av en slump. Inspirerande och rolig, hit kommer jag tillbaka.
Kramar Anette