torsdag 19 februari 2009

Pulkabacken...











4 kommentarer:

Butik Östergården sa...

Härliga bilder och skoj ser det ut!
Kram Helen

VITT, ZINK OCH SILVER sa...

Jag tittar bara in för att önska en trevlig helg så här på torsdagskvällen :)

Kram / Therese

Mjölk, Puder & Aska sa...

Hej Sussie...
Hoppas du mår bättre och att det inte bröt ut nått.
Givetvis ska jag hjälpa dig att göra en signatur.
GÖR SÅ HÄR:
Gå in på min blogg.
Klicka på min signtur.
Då kommer du in på hemsidan där du ska skapa din egen.
KLicka på, Click here to start.

Sedan klickar du på rutan det står, Create a signature.

sen klickar du på, Using the signature creation wisard

sen skriver du det du önskar i den tomma rutan. Tex Sussie och sen next step

sen väljer du teckensnitt, fyll i den tomma pricken under ditt val, sen next step

välj storlek, sen next step

välj färg, sen next step

Välj lutning på din text, sen next step

då kommer en sida med 3 val i lila färg, klicka på den nedersta, Want to use the signature.

på nästa sida klickar du på Generate HTLM code

på nästa sida klickar du på, Generate a code for my handwritten signature

på nästa sida kommer nu din HTLM kod upp för din signatur.

Markera den nu och kopiera, klistra in den i tex ett litet dokument på din data och spara den.

Varje gång du ska ha den finns den nu på din data, du bara markerar kopierar och klistrar in den längst ned i ditt inlägg, men kom ihåg att ha på htlm-läge i inlägget när du klistrar in det.

Säg bara till om du inte fattar nått så finns jag här.
ha en skön kväll nu och lycka till, kram Anna

Hemmalycka sa...

Härliga bilder i pulkabacken.
Kram Åsa