onsdag 18 februari 2009

En dag i backen..

Onsdagkväll...bestämde med Simone igår kväll att vi skulle åka till Kvarntorpshögen o åka pulka med barna.....Packade o fixade imorse o sen vid nio for vi iväg mot Kumla....Kom på att jag skulle klippa mej kl 10 så det fick vi fixa först..Vart kvar vid högen i flera timmar vi grillade pinnbröd o drack varm choklad o åkte pulka....Efter ett par timmar fick barna låna skidor så dom fick åka några gånger i backen...men det va inte helt lätt för det va en knepig lift....
Hungriga o lite blåslagna åkte vi o köpte med oss mat hem o slängde oss i soffan o där vart man kvar hela kvällen....Kom iväg igår kväll på dans också...Kindbergs va det som spela i parken o det va verkligen jättekul....Dansade med massa roliga o träffade många man kände...kul...Nej nu blir det soffan igen o imorgon blir det bilder från pulkabacken....O Tack Agneta för posten idag dom vart jätteglada.....I Miss You....Kram

2 kommentarer:

Butik Östergården sa...

Vad kul att ni gör så mycket med barnen. Grillade pinnbröd har jag inte gjort sen mina barn var med i strövarna. Det är säkert femton år sedan. Fast jag minns att det var gott. Dansa är väl kul! synd att det inte blir så ofta. Vi har Olstorp på sommrarna här där det är full fart om man vill svänga sina lurviga som man säger.
Ha det gott!
Kram Helen

Lantliga drömmar sa...

Lät som en skön dag! Kindbergs var i mitt köpcentrum nyligen och signerade sin skiva, dom är helt okej!