söndag 8 februari 2009

Lite sorgligt är det allt..

Söndagkväll..Jaha då har man gjort sin sista dag på jobbet......:(Det känns allt lite tråkigt men det blir nog bäst så här....Bestämde mej för ett par veckor sen att nu fick det vara nog ...det va väl egentligen många orsaker till att jag skulle sälja butiken men ville väl helst inte...
Det blir ju inte alltid som man vill o nu vart det ett bra läge o det fanns en köpare direkt...
så på tisdag börjar det byggas en Village butik i min gamla lokal....undra hur det kommer kännas...
Men ibland kan man ha lite tur jag brukar ju dessvärre aldrig ha det...Dom som känner mej vet ju att halva livet mest bestod av motgångar ett tag..saker man inte kan göra nånting åt som visst bara händer o kommer väl hända alla förr eller senare....
Men nu stod det visst tur i pannan på mej häromdagen....fick flera erbjudanden om jobb på samma dag o det ringdes från höger o vänster.....såå kul det behövde jag i allt elände....
Idag har jag haft T o bror min på jobbet som hjälpt mej att röja allt skit o vi hann med ganska mycket....imorgon ska jag Agneta o Sandra städa hela dagen på jobbet.....
Det tråkigaste i allt det här är ju o bli av med min Superduper personal jag har haft...men vi kommer ju ses i huset o kan luncha om dagarna....Agneta har ju just börjat sälja bhar o Sandra ska vi väl hitta på nåt åt också snart....Ni är allafall bäst o utan er hade jag nog gett upp för länge sen....Tack för att ni finns...:)..Massa Kram till er o alla er andra...

2 kommentarer:

Vita små hjärtan sa...

Jaha detta hade jag missat o läsa. Tack så mycke, du är inte så tokig du heller :) Jaha nu fick man fälla en tår då, jag som hade klarat det så bra.... Kram

Mitt vita staket sa...

Nej då...inte ska du gråta...:)vi har ju inte dött eller vad va det vi sa..:)även om man känner sej sån...Hörs o ses ju ...