tisdag 24 februari 2009

Mina bästa vänner..


Tisdagkväll...Imorse åkte jag till Simone o åt frukost...ovanligt..men hon bor liksom på vägen till skolan så man stannar lätt där varje morgon på kaffe o lite morgon sällskap....Idag skulle jag o Malin till Marieberg o bli lite sminkade...va vi håller på..:) men ganska kul är det o man kan ju tro att vi börjat hamna i nån 40 års kris eller nåt....Simone kom också in o vi tog en lunch allihopa...väldigt trevligt va det allafall....sprang en sväng i lite affärer o sen va det dags att hämta barna o åka o köra ett gympa pass.....När vi kom hem vart det tacos till kvällsmat o sen har det plockats mest hela kvällen....satt o funderade på vad jag hade gjort nu på min lediga vecka o det har visst bara varit ute o handlat o ätit mat ute varje dag...o herregud som om man hade råd med det nu med tanke på att jag får min lön i slutet på april....men kul har det varit o man lever ju bara en gång......får förmodligen ge mej ut o plocka burk i slutet på mars...:)...Nej nu ska jag se om jag kan hitta några snygga skor på Vagabond sen är det sängen.....

4 kommentarer:

~~*Pennyshouse*~~ sa...

hejhej!

underbart med vänner som man kan lita på ♥
dom växer inte på träd..inte här iallafall...*LER*

*Det löser sig nog med pengar ska du se.på nått sätt så klara man sig alltid.

Kramizz Nilla

Anonym sa...

Tack :) Åå jag gillar din bild på din presentation med blomsterbuketten och glaset med speglen :)

Sjabbig men chic sa...

Det är lite som att se dubbelt när man ser den nedersta bilden. men å andra sidan så har ju jag ett brytningsfel så jag kanske måste titta en gång till!

Kram Lisa

Maria - Villa Krutbruket sa...

Hallå!
En Örebroare, vad roligt :)
Fin blogg du har..
Kram Maria