söndag 25 januari 2009

Vilka godingar....

Ja då va helgen förbi..o fort som attan gick den..Va ledig igår så då va vi en sväng till Fam Major i Kumla o hälsade på...På kvällen hade vi bestämt att vi skulle åka ner till ishallen så barna fick åka skridskor o det gick ju jättebra för dom att åka ....Men herregud så skulle jag ge mej ut på isen o va ja kom ihåg sen förra gången jag åkte så kunde jag ju skitbra...(20 år sen)...ojoj måste sett hur kul ut som helst alldeles stelbent o livrädd för att sätta mej på arslet...åkte 5 min o det kändes som 5 för mycket nja tror nog det är bättre att sitta på bänken....allt ska man väl inte behöva va med på..:)

O så måste jag visa er sommarens Godingar....helt underbara man vill ha alla färger så det blir svårt att välja.....dom finns allafall att köpa på... www.nicky.se

12 kommentarer:

Sjabbig men chic sa...

Haha, jag skridskor var det länge sen man åkte. och ändå så tror man att det sitter i kroppen. Jag åkte konståkning när jag var liten så förmodligen så skulle jag ta första skäret ut som en isprinsessa för att sen inse - NJÄÄ!
Och jag håller med om att det var några riktiga godingar.

Kram Lisa

Hagbacken sa...

Hallå där! Tack för din söta kommentar! Men du, vilka supersnygga skor....vilken sommarlängtan jag fick!

Kram Linda

Vita små hjärtan sa...

Man kan ju inte vara bra på allt.... :) Kram på dig...

~~*Pennyshouse*~~ sa...

hej hej1

hihihi...säger som du.Sist jag åkte var jag en hejjare på att åka.Både lite isdans, hockey spelade jag då....för 20-25 år sen..hihihihi...nu vet i katten om jag ens vågar prova.
Går bra att vara bänknötare oxå...hihihihi..

Underbara skor...ska genast kika in på den sidan.

Kramizz Nilla

Lantliga drömmar sa...

Kul att fler än jag är superbra på att åka skridskor, ja fast för ungefär 20 år sen som jag. Vilka fina skor! Jag väntar på några godingar som ska komma in i butiken jag jobbar i.

Eleonora sa...

Hej!
Verkligt fina skor, synd bara att de inte fanns i större storlekar!
Kram Eleonora

Frida sa...

Skridskor är inte jag i heller någon höjdare på, skulle nog ha sett ut som Bambi. Så det undviker jag starkt av dig att åka!
Kram Frida

Boningsljus sa...

Tack för komentaren. Ska titta runt och läsa på din blogg när jag har lite mera tid, ska jobba långskift i morgon. På återseende./Kram Sussi

Inspiration i vitt sa...

Jag tror inte jag heller skulle klara av att åka skridskor det var några år sedan hmrfr.
Snygga pjuck.
Kram på dig/Ingela.

Vero sa...

De skorna gillade jag också.

Pysselbloggen har väl inte kommit igång riktigt än, men så snart jag kommer igång med renoveringen så kommer det sprudla av bilder och uppdateringar... hehe... hoppas jag.

Ha en fin dag!

Vecka - Vecka sa...

det var nog så länge sen jag åkte skridskor.. borde kanske försöka något tag..

Vilka söta skor!

Ha en trevlig fortsättning på kvällen och helgen!

kram,Lotta

Frida sa...

Du har något att hämta hos mig!
Kram Frida