torsdag 22 januari 2009

Stjärnor




Torsdagkväll...Veckan har gått fort o det har ju inte hänt så mycket kul just...Det har varit full fart med gympa,dans,klippning o tandläkare o allt det där man ska hinna i mellan...T jobbar kväll den här veckan o då känns det alltid som det är fullt upp...Hann med o hälsa på Malin en morgon o få lite frukost innan jobbet också...smarrigt ...Har hittat lite fler bloggare här i bygden också ...trevligt ska lägga upp o länka till dom...Idag tyckte Rasmus jag skulle ta lite kort på hans rum...men det blir inte många för han va inte ett dugg intresserad av att plocka undan innan...:)ungefär som sin syster....Skönt att det snart är helg igen o nu vill man bara ha lite vårsol också .....Nehej en näve chips på det här sen är det dags för sängen...imorgon ska jag se om jag kan fynda mej nån snygg bh av Agneta då öppnar en ny underklädesbutik hos oss på Marieberg o massa kul erbjudanden....Kram o Sovgott på er....


6 kommentarer:

Vita små hjärtan sa...

Har strulat med kassaleverans, så vi öppnar inte förrän eftermiddag nån gång...... Lycka till förresten i morron...Kram

Sjabbig men chic sa...

Jag tycker att du alltid verkar ha full fart. Men en härlig full fart. Hälsa Rasmus att rummet ser jättemysigt ut. Jag gillar stjärnor!
Och var roligt med underkläder!

Kram Lisa

~~*Pennyshouse*~~ sa...

hej hej!

ååå så fint rum han har.Ska göra om våra pojkars rum....nu i helgen.längtar tills det blir klart.

ha en underbar helg.
Kram Nilla

Mjölk, Puder & Aska sa...

Hej Susanna...

Jättetrevligt att du tassat in hos mig och lämnat en kommentar, tack för fina ord.
Jag är lite ny på detta och är väl inte ritigt nöjd men jobbar på det ständigt.
Hoppas att du får en bra fortsatt vecka och vi kikar in hos varann snart igen, kram Anna

Gårdsromantik sa...

Hihi!

Du får ursäkta - jag trodde ingen annan tog så mörka bilder som mig - vi hade samma motiv!


Kram Maud

drömmen om vitt sa...

Hej! roligt att hitta hit och fin tapet sonen har i sitt rum, min son har nämligen likadan:)
kikar gärna in snart igen.
Lotta