söndag 11 januari 2009

Äntligen..




Ja då va det söndagkväll...o här i huset börjar det bli ordning..I går när jag vaknade så fick jag ta tag i allt jag inte hann avsluta...En något bakis karl som skulle få upp en spegel o ja mer hade han inte lust med kan jag säga...Fick besök av Fam Major runt lunch så brorsan o T fixade med spegeln o grejer...O man kan hålla på i en oändlighet tills man tycker att det blir bra o man flyttar runt grejerna i hela huset...Aja nu va spegeln på plats o nu är det bara lite småfix kvar som alltid...Fikade o dom stannade även på kvällsmat o idag fick det bli Tacos...kollade på körslaget o vid halv elva åkte dom hem..så den här dagen gick fort med trevligt sällskap....
Idag när vi vakna trodde jag att jag skulle dö...fattar ingenting hela familjen sov till tjugo i elva.....det har aldrig hänt...ujuju hela dagen kändes förstörd vi satt liksom o åt frukost kvart i tolv....Ronja o jag hoppa i plurret jag hade lovat henne ansiktsmask o hårinpackning o lite skrubb...det är bland det roligaste hon vet....Rasmus vart avis o hoppa i han också bara han slapp göra dom där tjej grejerna som han kallat...:)
Rena vart vi o sen har vi slappat hela dan...va o handla en sväng o spelat lite spel...nu är det snart dags för sängen för imorgon ska det jobbas.....o då ska jag upp kl7...Kram o Godnatt.....O va kul det va att jag hade fått så många kommentarer....Kram o Godnatt ..


7 kommentarer:

Vita små hjärtan sa...

Ja jag sa ju att du skulle hitta en plats..... T har väl stått ut med värre saker än det!!!! Baksmälla är inte farligt, det går över....Kram

Träningsvärk Med Jeanette sa...

Hej!
Hittade hit idag!
Kul läsning o fina bilder, vad mer kan man begära? :D
Kommer absolut tillbaka hit!
Jeanette

Snuttan sa...

wow vad läcker spegel.Fin blogg med/Kramisar

Vero sa...

Ja, skulle du upp 7 imorse så har du varit igång och jobbar nu i snart 1,5 timme. =) Själv sitter jag på jobbet.

Jättefint hem du har.

Sjabbig men chic sa...

Det där låter ju som en jättemysig dag och det blev kanon med bordet och spegeln!

Kram Lisa

Lilla fröken kavat sa...

Hej!

Vad fint det blev! Fin blogg också!

Kram "S"

♥ Fyra årstider sa...

Vilken vacker spegel..den pryder fint på väggen.
Kram Lotta