lördag 3 januari 2009

Stockholm


I fredags va det dags för turen till Stockholm som Mikaela fick av mej i julklapp...Vi träffades kl 7 på stationen o så bar det av uppåt...va framme vi halv tio o kallt som satan va det ute...affärerna öppnade ju inte förens 10 så vi fick gå in på nåt ställe där o ta en liten lätt frukost....Sen började vi springa runt i affärerna överallt....Mikaela hittade vad hon skulle jacka dress skor o tröja o så det bästa av allt en Torres affisch...:)
Ja hittade också lite grejer men inget till mej som vanligt...2 tröjor till T på Mq lite kalsonger o ett par skor till både han o Rasmus...Vi åt lite gott på dan kycklingspett o pommes o satt o hade kändis span men icke inte en enda en såg vi....Dagen går fort när man har roligt o vid 5 va det dags att hoppa på tåget igen o åka hemåt....hem åkte vi x 2000 o vilken skillnad man åkte mycket skönare o betydligt mycket fortare gick det....guud så trötta vi va när vi va framme i Hallsberg Fam Major mötte upp oss på parkeringen o jag åkte hem o somna nästan på en gång....har känt mej lite risig ett par dagar snorig o lite febrig....sov till 10 imorse o sen har jag städat bort julen idag...skönt.....nu vill man ha vår....o jag vill ha lite vita tulpaner att ställa på bordet jag tror det är den finaste blomman jag vet....ikväll lägger jag mej nog tidigt igen för jag känner mej trött.....o God fortsättning på er alla....Kram...

2 kommentarer:

Sjabbig men chic sa...

Vilken underbart smart julklapp! Hm, Torres affisch! Det verkar vara ordning på den där jäntan!

Kram Lisa

Vero sa...

Hräligt med en stockholms tripp så där. Min dotter skulle vara överlycklig.

Hittade hit via en slump, genom en blogg, en annan blogg och så hit...*flin*

Önskar dig en fin fredag!