tisdag 13 januari 2009

Värsta passet.





























Ja då va det tisdagkväll redan...Igår jobbade jag hela dagen o det va så segt så herregud...inget folk alls undra vart alla höll hus...Vi som jobbade i huset stod igången o pratade o åt kvällsmat med varandra...Det är ganska segt o jobba mellan 10 o 8 när det är lugnt en dag kan jag säga...Fick lite sällskap av Simone o brorsan en sväng o fick ringa Agneta o tjatra bort en halvtimme om bloggar...Jaja dagen tog slut allafall.....
Idag har man varit ledig men hade sjuka barn hemma så det vart inte så mycket gjort som man hade tänkt...hann med lite pappersarbete som skulle fixas o på eftermiddagen åkte jag till revisorn idag va det också dags att köra igång vårens första gympapass för barna....kändes kul att få dra igång igen o det vart med en liten grupp barn idag endast 8 st o annars är vi typ 25....det va nog inte bara mina barn som va sjuka...det är väl nåt skit som går kan jag tro....Imorgon ska det jobbas o nu börjar jag längta lite att få åka upp till formex i helgen o se alla nya fina saker....Ska försöka o inte köpa nåt för jag får inte in en möbel till....Nej nu ska jag ringa Agneta o se om vi kan få fart på hennes besöksräknare...Idag vart det lite bilder ifrån Ronjas rum dock inte hela rummet för det va ganska ostädat...Kram o Godnatt...





7 kommentarer:

Rummet för välbefinnande sa...

Hej på dig och tack för kommentaren hos mig :-)
Ja, sjuka barn - här är min dotter sjuk och har feber och ont i halsen stackarn. Får pyssla om henne med lite varmt att dricka nu tror jag.
Visst ska det bli kul med Formex!
Jag hoppas det blir en energikick.
Det gäller bara att ha koll på sig själv så inte man köper ALLLLLT!
Ha det så bra!
//Mia

Sjabbig men chic sa...

Vet du hur mycket jag tycker om de där kuddarna och burken och dockskåpet och...
Jättefint!

Kram Lisa

Sjabbig men chic sa...

Jamen såklart: Krya på er eller rättare sagt jag hoppas att barnen kryar på sig snabbt!

Kram igen
Lisa

Frida sa...

Hej!
Tack för att du kikade in till mig, alltid rolig tmed nya besökare. Du har en jättefin blogg du med!
Kram Frida

Vero sa...

Hej hej!

Vilka fina bilder hemifrån dig.

Önskar dig en fin dag.

Vita små hjärtan sa...

Klart jag måla...nöjd är jag.... Jaså minsnn så fint besök du fick. kul kul....

Millas hem sa...

Hej!
Tack för besöket och kommentaren!
Vilka fina saker i härliga färger lilltjejen har i sitt rum!

Kram Camilla