fredag 9 januari 2009

Behöver en karl nuuu...

Pust va jobbigt det är att möblera om själv...jag har kommit halvvägs o nu sitter jag fast...allt är såå tungt ju...Gubben har stuckit på krogen o lämnat mej i kaoset...nej då det är inte så farligt som det låter...Kommer inte längre än hit idag för jag kan inte få upp spegeln...Försökte lura hit både Simone o Agneta o hjälpa mej att möblera idag men dom hade inte tid...:)nej nu får det va till imorgon bitti då drar jag igång med ett ryck....Nu ska jag o barna inta soffan o käka chips o kolla Lets dance o se vilka man får som favoriter i år....Kram..

6 kommentarer:

Vita små hjärtan sa...

Trodde du skojade...klart jag hade hjälpt dig..... Trevlig helg!

Sjabbig men chic sa...

Det där kommer att bli superbra! ring jouren på din elleverantör. Säg att de har gått en fas. Det gjorde jag och Christina en nyårsafton i en fjällstuga och vips så kom det två män! Våra egna män visste inte om att vi hade ringt så gissa om de blev förvånade när de fick sällskap ute vid elskåpet. Nu var det väl inga snyggingar direkt men vadå de ska ju bara hänga upp en spegel va?

Kram Lisa

Gammalt o nytt 1:12 sa...

Så fint!
Det kommer att bli sååå otroligt fint...vill haa dina fina nya saker.
Roligt att du tittade in för nu hittade jag dig..ler
Tittade runt lite och så den fina dikten,har du skrivit den?
Kram/Irene

Lallis - liv och leverne sa...

Hoppas ni fick en fin kväll:)
Vad fint du har det hemma hos dig. Jättefint!
Sådär känner jag också lite ibland..nog hade det varit bra..*s*
Kram Lallis

vitating sa...

Hej hopp!
Oj,jisses såå fina möbler o vilken ljuvlig spegel!! Klart att det går att klämma in någonstans *fniss* Det kommer bli toppen! Tack för titten!
Maria

Anonym sa...

Hej På dig!

Kul att du tittade in på min blogg och hoppas att du återkommer!
Hoppas att din helg varit skön massor kramar tina